Benvolgut client d’ICOT:
Per a nosaltres no hi ha res més important que el benestar dels nostres clients i empleats.
Durant la contínua expansió del coronavirus, vull que sigui conscient que estem fent tot el que està a la nostra mà per ajudar-lo a vostè i a altres empreses per tota la nostra geografia.
Trobarà articles, solucions i consells d’utilitat en aquests enllaços al nostre web
Els nostres departaments continuen responent als telèfons.
Qualsevol dubte que tingui és important. Així que truqui’ns si ho necessita. Som aquí per ajudar-lo.
Telèfons de centraleta 977 240 450 i 977 241 787
Sigui pacient si els temps d’espera són una mica més elevats, i no es sorprengui si escolta nens o animals. Estem tots treballant des-de casa.
No obstant això els nostres serveis romanen 100% operatius i totes les comandes es segueixen subministrant de la forma habitual perquè el seu negoci pugui romandre actiu i vostè pugui arribar als seus clients i ells connectar-se amb vostè.
L’atendrem de DILLUNS A DIVENDRES de 8:00 a 14:30 i de 15:30 a 17:30
Si les seves consultes estan clarament definides i no són urgents pot contactar amb nosaltres a través dels següents correus electrònics:
- info@icot.es (Consultes generals)
- compras@icot.es (Comandes en curs i terminis de lliurament)
- contabilidad@icot.es (Factures, pagaments i rebuts)
- taller@icot.es (Servei tècnic)
- comercial@icot.es (Consultes comercials, petició de pressupostos, etc.)
Si els seus dubtes no són urgents ni específics una bona opció serà enviar-nos un missatge privat a Twitter ICOT (@icotsa) o a LinkedIn
Finalment, tingui cura dels seus éssers estimats, de la gent gran que tingui a prop i de vostè mateix. Sigui prudent i mantingueu-vos saludable. Aquesta és una oportunitat per aprendre i enfortir-nos.
Units aconseguirem tirar endavant.
Albert Marcè
Director General